Děkujeme za pochopení.
Š47t35ě86p72á67n 40B61i75n28k26o
Úsměvné. Tak jak je to doopravdy - a) řidiči UBERu (i POP) musejí mít stejnou koncesi jako řidiči taxi, je vyžadována při registraci. Nemluvě o tom, že pro malou dopravu se žádná odbornost neprokazuje a koncesi vyřídíte na každé poště za litr, b) vůz taxi nemusí mít taxametr, c) v takovém případě dle zákona je vozem taxi, ale jako taxi nesmí být označen, d) nemá-li taxi taxametr, nemusí držet regulovanou cenu a může si domluvit výši ceny nebo způsob jejího stanovení jak chce, e) místopis je výsměch, udělají ho i ti zátylci s řetězy na krku, dělá se to s mapou, v tom konkurenční výhoda opravdu nespočívá....
Ž37a77r93k45o 49J20o50v88a76n73o67v85i92č
p. Binko, víte co je úsměvné, že říkáte že řidiči UBER mají stejnou koncesi jako TAXI, pochybuji, že má někdo živnostenské oprávnění ne koncesi na "spolujízdu" jak je tento projekt úžasné tzv. sdílené ekonomiky označován a pokud mají vůbec na něco živnostenské oprávnění tak na smluvní přepravu což je jiná živnost. Vůz Taxi opravdu mít taxametr musí, smluvní přeprava musí informovat o ceně předem, spolujízda je zas něco úplně jiného.
M83i18c43h23a67l 34S49v93o38b34o27d26a
Uber je jen otázka času,než zmizí, protože tuhle díru na trhu brzy zaplní Liftago a přebere zákazníky všem a slízne smetanu. Taxikářům zbudou jen oči pro pláč, protože Liftago všechny zákonné koncese má. Čím budou argumentovat pak? Novou legitimní konkurencí, plnící zákonné předpisy a nároky?
H26a89n41a 92M39a18y16e65r19o84v72á
Skvěle napsané, kdybych Vám mohla dát 100 hlasů, taknje zaslouženě máte
J67a93k75u11b 43Z69e61m28á86n73e55k
Tak snad finančně podpoříte i náklady na celý policejní zásah proti blokujícím řidičům, nahradíte škodu těm, kterým zdržením vznikla a půjdete si s kamarády taxikáři sednout, pokud kvůli nim nedej bože nestačí dojet něco s majákem.
V53e42r15o57n94i34k86a 98E53x76n29e71r92o60v56á
"Reklama resp. cena "od" 9,90 Kč se vztahuje na amatéra a za certifikaci a profi úroveň servisu si musíte připlatit až 100%" - Ale to si člověk může vybrat předem a kolik je takových co nutně potřebují "profi úroveň" a hezčí auto? S normálním taxíkem je to jen ta vyšší cena. Tedy když se tu objevil takový argument proti Uberu, tak nemám důvěru ani v ty další argumenty, u kterých nevím jak to konkrétně funguje. S těmi daněmi je to nová otázka v začínající ekonomice mezilidské spolupráce. Asi by to chtělo nové zákony, že ne z každého příjmu se budou platit daně, protože to vypadá že současný daňový zákon bude stejně nevymahatelný
L82u43m58í78r 37V74i33t69h54a
Nejste Vy u Pirátů? Taková snůška nesmyslů se často nevidí..Vy jste to snad ani nečetla.
Uberisti jsou úplně stejní taxikářim jako každý jiný taxikář. V čem se liší? Jedině v tom, že nemají licenci, označení taxi a neplatí silniční daň. Dokonce nemusí mít ani svou vlastní identitu, stačí jim aplikace na telefonu někoho jiného.
Tohle není žádná sdílená ekonomika. To je normální byznys.
M73i57l47o60s67l71a97v 38J13o70s45í98f87k80o
U toho Uberu zákazník může vidět x hodnocení řidiče. Stejně to vidí u Jetaxu. U jiných nevím. Třeba u aaataxi vidím záporné hodnocení - aaataxi nepojedu. A ten protest - protestujte si sami za sebe. Jakmile kvůli tomu blokujete normální řidiče jste vyděrači. A pokud lepíte nálepky na auta řidičům, kteří odvezou své kamarády na letiště, tak si u veřejnosti sympatie nezískáte
Ž78a20r40k95o 48J32o82v50a85n86o28v68i18č
opravdu jste tak naivní, u řidičů UBER nejde o žádnou spolujízdu ani kamarády jen podnikání a taxislužba bez pravidel
P46e79t30r 72K59o83r46e85c35k40y
Vždy, když si stávkující vymáhá cokoliv ať oprávněně či nikoliv a jako prostředek je mu rukojmí v podobě obyč.lidí je to špatně a zaslouží si to odpovídající trest.
Slyším nesouhlas, že byly vyčerpány všechny možnosti, může být, ale lidi to fakt nezajímá, to je problém toho , kdo hledá právo.
L81u77b89o67š 31B25l57a94ž61e45k
Dobrý den, přečetl jsem si, ale jedna věc mě mate. Nejezdím taxíkem ani Uberem, ale ve srovnávacím článku na iDnes jsou výsledky jiné než u vás. A můj názor je, že s protestem nesouhlasím. Asi jako čtyři z pěti občanů Prahy. Vedení Prahy jasně deklarovalo, že o tomto nemůže rozhodnout a že se mají taxikáři obrátit na naše zákonodárce. A na člověku je, koho si pro dopravu vybere. I s tím vědomím,že riskuje. U Uberu,že pokud se něco stane, tak nedostane nic a bude mít problémy a u TAXI, že se nedoplatí. Když to vezmu kolem a kolem, nejlepší je MHD.
Ž96a58r63k91o 73J16o50v74a96n73o80v53i38č
Luboš Blažek iDnes si účelově vybralo letiště, sorry jsem pražák co na letiště jezdit nepotřebuje, ani na to nemám, poprosím známé nebo kamaráda, spousta lidí ale potřebuje odvést pár kilometrů, cesty kolem 150 korun resp. 5 km jsou beznejsi nez na letiste, nemluvim o tom, že taxisluzby maji na letiste vyhodnejsi ceny, pokud se poptate. Diskuse UBER vs Taxi, ale neni o cene, ale o rovnosti podminek
V30l66a89d24a 36S37i96m75o95n52i78k
Souhlasím, dobý sumář.
Všechno s Uberem bude super a cool až do momentu havárie se smrtelnými následky pro pasažéra. U Uberu člověk ani neví, jestli to auto vůbec může na silnici a není to pojízdný šrot. A pojištění ?? Ha ha. Hodně firem už také upravilo patřičně pokyny pro služební cesty - buď půjčit oficálně auto nebo certifikované taxi.
F58r27a57n64t60i34š38e90k 65K33š20í87r
Když je Uber tak špatný a nevěrohodný, tak se taxikáři této konkurence nemusí obávat. Ať rozhodnou zákazníci jakou službu budou preferovat.
- Počet článků 12
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2348x