Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠB

Úsměvné. Tak jak je to doopravdy - a) řidiči UBERu (i POP) musejí mít stejnou koncesi jako řidiči taxi, je vyžadována při registraci. Nemluvě o tom, že pro malou dopravu se žádná odbornost neprokazuje a koncesi vyřídíte na každé poště za litr, b) vůz taxi nemusí mít taxametr, c) v takovém případě dle zákona je vozem taxi, ale jako taxi nesmí být označen, d) nemá-li taxi taxametr, nemusí držet regulovanou cenu a může si domluvit výši ceny nebo způsob jejího stanovení jak chce, e) místopis je výsměch, udělají ho i ti zátylci s řetězy na krku, dělá se to s mapou, v tom konkurenční výhoda opravdu nespočívá....

0 1
možnosti
Foto

p. Binko, víte co je úsměvné, že říkáte že řidiči UBER mají stejnou koncesi jako TAXI, pochybuji, že má někdo živnostenské oprávnění ne koncesi na "spolujízdu" jak je tento projekt úžasné tzv. sdílené ekonomiky označován a pokud mají vůbec na něco živnostenské oprávnění tak na smluvní přepravu což je jiná živnost. Vůz Taxi opravdu mít taxametr musí, smluvní přeprava musí informovat o ceně předem, spolujízda je zas něco úplně jiného.

0 0
možnosti
MS

Uber je jen otázka času,než zmizí, protože tuhle díru na trhu brzy zaplní Liftago a přebere zákazníky všem a slízne smetanu. Taxikářům zbudou jen oči pro pláč, protože Liftago všechny zákonné koncese má. Čím budou argumentovat pak? Novou legitimní konkurencí, plnící zákonné předpisy a nároky?

1 0
možnosti
HM

Skvěle napsané, kdybych Vám mohla dát 100 hlasů, taknje zaslouženě máte:-)

2 0
možnosti
JZ

Tak snad finančně podpoříte i náklady na celý policejní zásah proti blokujícím řidičům, nahradíte škodu těm, kterým zdržením vznikla a půjdete si s kamarády taxikáři sednout, pokud kvůli nim nedej bože nestačí dojet něco s majákem.

0 2
možnosti
VE

"Reklama resp. cena "od" 9,90 Kč se vztahuje na amatéra a za certifikaci a profi úroveň servisu si musíte připlatit až 100%" - Ale to si člověk může vybrat předem a kolik je takových co nutně potřebují "profi úroveň" a hezčí auto? S normálním taxíkem je to jen ta vyšší cena. Tedy když se tu objevil takový argument proti Uberu, tak nemám důvěru ani v ty další argumenty, u kterých nevím jak to konkrétně funguje. S těmi daněmi je to nová otázka v začínající ekonomice mezilidské spolupráce. Asi by to chtělo nové zákony, že ne z každého příjmu se budou platit daně, protože to vypadá že současný daňový zákon bude stejně nevymahatelný

2 3
možnosti
LV

Nejste Vy u Pirátů? Taková snůška nesmyslů se často nevidí..Vy jste to snad ani nečetla.

Uberisti jsou úplně stejní taxikářim jako každý jiný taxikář. V čem se liší? Jedině v tom, že nemají licenci, označení taxi a neplatí silniční daň. Dokonce nemusí mít ani svou vlastní identitu, stačí jim aplikace na telefonu někoho jiného.

Tohle není žádná sdílená ekonomika. To je normální byznys.

5 3
možnosti
MJ

U toho Uberu zákazník může vidět x hodnocení řidiče. Stejně to vidí u Jetaxu. U jiných nevím. Třeba u aaataxi vidím záporné hodnocení - aaataxi nepojedu. A ten protest - protestujte si sami za sebe. Jakmile kvůli tomu blokujete normální řidiče jste vyděrači. A pokud lepíte nálepky na auta řidičům, kteří odvezou své kamarády na letiště, tak si u veřejnosti sympatie nezískáte!!!!!!!!!!!!!!!!

5 2
možnosti
Foto

opravdu jste tak naivní, u řidičů UBER nejde o žádnou spolujízdu ani kamarády jen podnikání a taxislužba bez pravidel

2 0
možnosti
PK

Vždy, když si stávkující vymáhá cokoliv ať oprávněně či nikoliv a jako prostředek je mu rukojmí v podobě obyč.lidí je to špatně a zaslouží si to odpovídající trest.

Slyším nesouhlas, že byly vyčerpány všechny možnosti, může být, ale lidi to fakt nezajímá, to je problém toho , kdo hledá právo.

2 1
možnosti
LB

Dobrý den, přečetl jsem si, ale jedna věc mě mate. Nejezdím taxíkem ani Uberem, ale ve srovnávacím článku na iDnes jsou výsledky jiné než u vás. A můj názor je, že s protestem nesouhlasím. Asi jako čtyři z pěti občanů Prahy. Vedení Prahy jasně deklarovalo, že o tomto nemůže rozhodnout a že se mají taxikáři obrátit na naše zákonodárce. A na člověku je, koho si pro dopravu vybere. I s tím vědomím,že riskuje. U Uberu,že pokud se něco stane, tak nedostane nic a bude mít problémy a u TAXI, že se nedoplatí. Když to vezmu kolem a kolem, nejlepší je MHD.

2 1
možnosti
Foto

Luboš Blažek iDnes si účelově vybralo letiště, sorry jsem pražák co na letiště jezdit nepotřebuje, ani na to nemám, poprosím známé nebo kamaráda, spousta lidí ale potřebuje odvést pár kilometrů, cesty kolem 150 korun resp. 5 km jsou beznejsi nez na letiste, nemluvim o tom, že taxisluzby maji na letiste vyhodnejsi ceny, pokud se poptate. Diskuse UBER vs Taxi, ale neni o cene, ale o rovnosti podminek

1 0
možnosti
VS

Souhlasím, dobý sumář.

Všechno s Uberem bude super a cool až do momentu havárie se smrtelnými následky pro pasažéra. U Uberu člověk ani neví, jestli to auto vůbec může na silnici a není to pojízdný šrot. A pojištění ?? Ha ha. Hodně firem už také upravilo patřičně pokyny pro služební cesty - buď půjčit oficálně auto nebo certifikované taxi.

2 0
možnosti
Foto

Když je Uber tak špatný a nevěrohodný, tak se taxikáři této konkurence nemusí obávat. Ať rozhodnou zákazníci jakou službu budou preferovat.

6 2
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2348x
Chlap z Prahy, patriot, vzděláním ekonom, příležitostný aktivista a každodenní rejpal, prudič a potížista

Seznam rubrik